Lördag hela veckan

Godmorgon gott folk.

Sitter nu ute i Sion vid min nya dator och leker lite. Ska snart jobba, börjar vid 9 och hade tänkt mig en liten sovmorgon till halv 8, men nej nej. Lilsis skulle iväg och hoppa sin ponny så dom gick upp vid halv 7 och eftersom jag sover på en  madrass i hallen vaknade jag då också och kunde såklart inte somna om. Inte för att jag är någon människa som tycker om att sova länge egentligen, men halv 7 på en lördag känns lite överdrivet tidigt...

Har legat och drömt mardrömmar om jobbet hela natten...Förstår inte varför jag blir så himla nervös av det, jag kan ju det utan och innan och i sömnen till och med. Först drömde jag att hela utbudet hade bytts ut mot husmanskost och att vi skulle stå och sleva upp äcklig korvstroganoff istället för att servera hamburgare. Sen drömde jag att vi hade fått en ny chef och att alla var jättearga på mig för att jag var så dålig. Dessutom var hela stället ommöblerat så att jag inte hittade någonting och bara virrade runt och fick servicetider som var hur långa som helst... Puh, det var inte alls roligt. Hoppas det går bättre än så idag iallafall! 

Ska försöka plugga lite fysik med Lovisa ikväll. Hade matteprov igår som nog gick bra, skönt att ha det avklarat! Men fysikprovet på fredag kommer närmare och närmare. Det känns inte alls bra faktiskt! Jag som brukar kunna greppa det mesta väldigt fort och kunna skriva bra prov utan att plugga det minsta innan kommer nu sitta begravd under fysikböcker hela veckan. Och jag har glömt min bibel (läs formelsamling) i skolan så jag kan inte göra övningsuppgifter och övningsprov och grejer nu i helgen... Life is hard. 

Dags att fixa lite lunch som ska med till jobbet. Ha en bra helg ochh lata er för mig också! Puss puss

Kommentarer
Postat av: annie.

åh, är avis på din dator O..

2009-02-15 @ 22:30:18
URL: http://poplockar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0