I dina ögon

Lovet lider mot sitt slut och här ligger jag och är sjuk. Skulle egentligen jobba idag men det går ju inte. Får se om jag orkar imorgon, hoppas på det! Låg och såg på film hela dagen igår, det var ganska mysigt. Hann med SATC-filmen, Step Up, lite P.S.I.Love.You och lite The Holiday. Gulliga filmer allihopa, även om jag har lite svårt för P.S.I.Love.You. Idag får jag väl fortsätta med mitt filmmaraton och hoppas på att jag blir bättre!

Ser verkligen inte fram emot att skolan börjar på måndag, får ont i magen bara av att tänka på det. Har spanskaprov redan på tisdag som jag inte har pluggat alltför mycket till, känns inte som att man ska behöva plugga när dert är lov. Någon gång måste man faktiskt vara ledig tycker jag! Som tur är ska vi ställa in alla fysiklektioner i veckan utom en nu mellan loven och istället läsa en bok hemma. Väldigt skönt, boken verkar vara riktigt bra! Så blir det ju ett ämne mindre att lägga ner energi och tid på också... På påsklovet ska vi till Göteborg och fira farmor och hälsa på kusinerna, ser verkligen fram emot det! Får bara hoppas att tiden mellan loven går snabbt, det är ju ändå inte så många veckor emellan!

Ha en bra dag allihopa så hörs vi snart igen! Ska försöka skriva lite oftare här i bloggen, blir liksom aldrig av tyckeer jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0