Superhjältejul

Alltså, årets julkalender... Om jag ska vara snäll så säger jag att den är dålig. Om jag ska vara ärlig så säger jag att den är bland det sämsta barnprogram jag har sett. Vad tror man egentligen om barn, att de ska gå med på att titta på vilken skit som helst? Okej att dom är små och inte förstår så mycket, men när julkalenderns skurkar ger mig rysningar är det något som är fel.
Var tog Greveholm, Pelle Svanslös och Sunes jul vägen? När vi var små var julkalendrarna roliga och spännande. Inte som idag. Numera handlar dem inte om något speciellt, man vill bara visa upp specialeffekter och snygga utklädnader. Nej hu, det var bättre på den gamla goda tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0