Småseg.

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Så lite sover jag väl inte och tre timmar på jobbet borde inte göra mig hela utmattad. Jaja, nu har jag spenderat någon timme framför symaskinen, och jag säger bara en sak Emma: Du kommer vara f-a-b-u-l-o-u-s på röda mattan nästa helg! Om klänningen passar förstås. Annars får det bli hårdbantning eller frosseri veckan som kommer.
Förresten så har jag inte riktigt kommit över att Mariette åkte ur Idol, bara så ni vet. Nu kallar min fysikrapport på mig, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller helt med, jag tyckte Mariette var bäst :(

2009-12-05 @ 20:09:11
URL: http://sosofofie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du borde kolla upp om du har lågt blodvärde, det kan man bli trött av!

2009-12-05 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0