Oväder.

Min blogginspiration = 0 just nu. Det känns inte riktigt som att jag har något vettigt att berätta, det händer väl inget speciellt i mitt liv just nu antar jag. Ska försöka lyckas ta mig ut genom dörren idag, och det blir nog inte det lättaste i det här vädret. Jag vill hälsa på ute i Traume och pyssla lite, ridning är inte att tala om i all snö. Och så behöver jag åka till biblioteket. Och åka hem till Sissel för att skriva ut lite bilder... Och fixa klart julklapparna. Får försöka hinna med det imorgon efter skolan. Eller, skola och skola egentligen, vi ska äta bullar, kolla på julspex och sen gå hem. Mysigt!
Här kommer en liten bild på min söta klass, från ettan. Alla var så pyttesmå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0