Måsten.

Det har blivit något konstigt med mig ikväll, jag vet inte riktigt vad det är. Det liksom pirrar i hela kroppen, särskilt i magen. Ungefär som att jag är jättejättenervös inför något, fast jag inte riktigt vet vad. Ett tag trodde jag att jag började få ont i magen och blev rädd att det var vinterkräkan som slagit till. Jag har inte haft den på flera år men om jag minns rätt kändes det ungefär såhär innan man blir sjuk. Ni som känner mig vet att jag har världens största fobi för att kräkas. Jag fixar det helt enkelt inte. Men nej, jag tror nog bara att jag är nervös. För vad vet jag inte. Kanske för hur jag ska överleva den här knappa veckan innan det härliga lovet infinner sig. På schemat står fysikprov, ridning, jobb, klänningssyning, astronomiarbete, möte med polisen och studiebesök på Bockegårdens kennel. Allt detta ska hinnas med inom loppet av en liten vecka. Plus att farmor och faster BM kommer ner i helgen, och dem vill jag ju träffa såklart. Och så ska Anton och jag hinna se två filmer om hundträning till vårt projektarbete också, tjoho. Nu var det egentligen meningen att jag skulle plugga fysik, så bra gick det... Dags att ta tag i sitt liv kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0