Mammas pojkar

Nu sitter jag och håller på med min nya fritidssysselsättning, nämligen irritera mig på saker som hänt i TV-program. Jag har under hösten följt ungefär hur många som helst, men nu börjar alla ta slut tyvärr. Och såhär i slutet blir det ju alltid någon form av final, antingen ska killen välja ut rätt tjej eller så ska det röstas om vem som slutligen får stiga upp högst på prispallen. Ikväll var det sista programmet av Mammas pojkar och jag säger bara HUR KUNDE BOBBY VÄLJA DET DÄR LILLA STUREPLANSASET?!?! När han hade Jane, hon var mycket bättre trots att hon såg ut som jag vet inte vad med sina stora silikontuttar. Läste precis på internet att han knappt träffat Julia efter att dom kom hem till Sverige. Nää juste, skull dig själv säger jag bara. PUCKO!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

HÅLLER MED ! Usch vilka dåliga val de gjorde!!

2009-12-10 @ 22:00:26
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: agnes

hahaha! vad roligt att du också är helt inne i det. jag satt också och var helt upprörd. alltså, VA?!

2009-12-11 @ 00:51:20
URL: http://aggelitos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0