Klag.

Idag har jag egentligen inget roligt att skriva om, men jag kände att lite uppdatering vore på sin plats. Imorse när jag slog upp mina blåa kände jag bara hur de gråa molnen hängde över mig. För det första drömde jag hela natten om att jag inte kunde sova. Jag bara sprang runt och tänkte "men hallå, jag ska ha matteprov imorgon! jag måste hem och sova!". Så jag vaknade helt snurrig och kände som att jag inte sussat en blund. Molnen hängde alltså kvar när jag släpade mig ur sängen och har hängt där från och till hela dagen. Vi har haft fysiklaboration och matteprov och sen jobbade jag direkt efter skolan. Inte så illa kanske, men släng då på en rejäl huvudvärk och en öm hals också så har ni min dag. Men jag borde inte klaga, så illa har det faktiskt inte varit. Tur att alla runtom mig är så söta och glada, det piggar upp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0