Julkänsla = 0

Åh, julkänslan vill inte riktigt infinna sig... Jag försöker liksom sitta här hemma och riktiga banka in i huvudet att det är jul, det är jul, DET ÄR JUL HA LITE JULKÄNSLOR FÖR I HELVETE. Det går sådär. Trots pepparkakor och julmusik vill stämningen inte riktigt infinna sig. Jag saknar det där bubblet i magen och längtan efter julafton. Jag känner ingenting. Absolut noll. Det är nog helt enkelt som man brukar säga, julen är barnens högtid och med mina 17 och 10 månader så kan jag inte längre räkna mig till dessa. Men fasen vad tråkigt det är att inte göra det vid den här tiden på året. Häromdagen tjatade jag om att jag vill vara äldre, och nu vill jag vara yngre. Jag vet vad jag önskar mig i julklapp. En tidsmaskin!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Synd att vi bestämde att inte köpa julklappar till varann, då får jag ge min tidsmaskin till någon annan!

2009-12-21 @ 00:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0