Greveholm

Idag är en bra dag, för jag har fått Greveholm på ett USB-minne av Lisa. (Att jag fortfarande är halvsjuk, inte kunde vara med på eftermiddagslektionen på grund av det, har behövt plugga fysik hela dagen och nu ska skriva astronomiarbete tänker vi bort. I mitt nya liv ser man allting positivt och jag börjar bli ganska bra!) Jag tycker om Greveholm, ska nog ha den istället för den vanliga julkalendern med ett avsnitt om dagen. Har fått inspiration av Lisa som gör så tillsammans med sin lillebror. Har försökt dra med mig min egen bror på samma grej, han tycker väl att det är en sådär idé... Men jag vägrar att tro att han har blivit så stor att han har fått en egen vilja som jag inte kan bestämma över. Han SKA se Greveholm med mig en gång om dagen, om jag så ska binda fast honom framför datorn. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0