Sissel Joanna Karolina Barcelona

Lika snyggt som Vicky Christina Barcelona kanske? Eller inte, haha.

Okej, idag är det nog  fullt upp. Ska hem till Lovisa för lite catch up-talk om en timme eller så, vi har inte träffats på jättelänge så det är behövligt. Sen ska jag nog neråt stan med mamma, hon ville kolla lite till på marknaden och så ska jag försöka dra med henne till apoteket så kan jag få henne att betala solskydd och sånna där grejer som vi måste ha till Spanien. Joanna och jag kom nämligen på att det är svindyrt... Över 100 spänn för en jätteliten flaska. Då bränner vi oss hellre...

Ikväll blir det promenad med min älsklingssiss och sen ska jag träffa hennes tyskar. Jag blir lite nervös, tycker inte alls om att prata engelska, även om jag är bra på det egenligen. Men det ska nog ordna sig. 

Förresten, skorna jag beställde var helt underbara! Precis lagom höga och riktigt sköna att gå i. Helt klart mina bästa klackar hittills. Och jag har ju några stycken om man säger så... Fler lär det bli. Nu är det bara måndag och tisdag kvar, sen åker vi! Resfeber kan jag bara säga... Måste faktiskt hinna med en Sangriakväll innan vi åker, det är ju tradition. Eller, det måste göras till en tradition iallafall. Bilden här nedanför är från Sangriakvällen innan London i oktober förra året. Posers är vi allihopa! Kommer ta tusentals bilder i Barcelona, ska försöka få upp så många som möjligt här. Hoppas på att hitta ett internercafé där vi kan sitta under någon dag. Åh vad jag l-ä-n-g-t-a-r....


Kommentarer
Postat av: Joanniie

Haha, den här bilden är ju bara så najs! Vi måste göra en kopia på den imorgon på sangria-kväll nr 2!

2009-08-10 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0