Trött

Hej Sverige!
Sitter nu på Barcelona flygplats och väntar på att vårt flyg ska gå vid 10.35. Joanna springer runt på Tax Freen och letar smink men jag har så sjukt ont i benen och massor av handbagage, så jag orkade inte... Trodde min resväska skulle väga för mycket, så jag tryckte ner jättemycket i min handväska, vilket visade sig onödigt då jag hade tre kilo till godo i den stora väskan. Jaja. Vi har verkligen haft världens underbaraste tid här i Barcelona, älskar staden och vädret här. Kommer sakna det något så otroligt. Ska ändå bli skönt att komma hem, vi är rätt slitna efter att ha gått flera mil om dagen och festat om nätterna... Ni hittar mig i Stockholm i helgen, tillsammans med min familj som jag också saknar. Hoppas allt är bra med er alla, vi hörs kanske igen om det finns trådlöst på hotellet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0