Onsdag

Idag ska det faktiskt bli riktigt skönt att vara ledig. Ska tillbringa dagen ute hos min kära far tillsammans med mina syskon. Har inte hunnit vara där sen i början av juli då jag var barnvakt. Måste dessuutom ha tag på en dator med en fungerande skrivare så jag kan skriva ut alla bokningsbekräftelser till vår resa. (en vecka nu!!!) Ikväll ska vi iväg på Tornerspel, mysigt. Plus att jag ska tvinga dem att äta glass, för det var hela två dagar sen sist. Jag är glassberoende, det är bara att inse. Min käraste finaste Siss har förresten fått Tysklandsbesök nu, så jag kanske ska möta upp dem någonstans med.

Vilket sammanhängande inlägg... Jaja. 

Dags att ta tag i den här dagen! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0