My heart beats in it's cage

Hej på er mina kära vänner. 
Ikväll är en sån där depparkväll. En sån som kommer med jämna mellanrum, utan att man vet varför. Fast den här gången vet jag nog varför, men det ska jag hålla utanför bloggen. Man vet aldrig vilka som läser, och det pratas så mycket. 

Har iallafall haft myskväll med te och glass med min lillebror. Han är bra han. Efter jobbet var jag på stan med Lisa och kollade runt lite. Köpte en ful klänning på Second Hand som jag ska sy om, den kommer bli maravilloso. Ska försöka fixa lite före och efterbilder på den. Träffade även Anton en stund på Hemtex, kom på att jag saknat honom. Man tappar så lätt sina vänner såhär på sommaren... Well, vi vandrade vidare till Åhléns där underkläder inhandlades. Där träffade vi Sveriges skönaste helsingborgare, vet faktiskt inte vad han hette men han babblade på som sjutton och lovade oss en åktur på hans motorcykel. Sånna människor behöver världen fler av. Inte ute efter något mer än att prata en stund. Mycket trevligt.

Nu ropar duschen och sängen på mig. Puss på er, lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0