Love, Sex, American Express

Nu har jag kommit hem till Suecia! Vilket välkomnande vi fick, regnigt och svinkallt var det när vi klev av planet. Mysigt, eller inte. Är nu på hotellrummet med mamma och väntar på lillebror och Ingo som är på väg upp med båten. Vi var och åt mat på café Kladdkakan i Gamla Stan förut, var riktigt god hälsotallrik där. Tog en kort sväng på stan med, garderoben uppdateras inför vintern. Härligt, jag älskar verkligen kläder. Shoppade lite på Monki som hade massor med rea och jag fick tre parbyxor och en kjol för 170 kronor. Helt okej tycker jag.

Hoppas verkligen att Anton har godis med sig för jag börjar bli lite desperat efter det, maha. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Li

lär mig hur man fyndar sådär bra!

2009-08-23 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0