Klänningar !

Nu är det dags för att göra lite reklam för mina klänningar igen! Jag syr som ni säkert vet upp klänningar i modellen som ni ser på bilderna nedan. Livet är hjärtformat och kjolen är rynkad och kan såklart fås i önskad längd. Självklart får du bestämma vilket tyg du vill ha din klänning i. Klänningarna på bilderna är ganska somriga,  men med ett tyg i en annan färg får du en perfekt höst eller vinterklänning!

Jag syr främst upp klänningarna i storlek 38/40, men kan sy in dem till 34/36. Skulle säkert kunna sy större med om det är så! 

Pris:
Vid köp av eget tyg och eget blixtlås tar jag 100 kronor.
Om du endast köper tyget själv men får blixtlås av mig kostar den 120 kronor.
Om du vaken köper tyg eller blixtlås själv utan köper en helt färdig klänning kostar den 150 kronor.

Om du är intresserad, skriv då en kommentar med namn och helst telefonnummer. Om du inte vill skriva ut det, skriv då din mailadress eller annat sätt jag kan kontakta dig på. 




Och här speciellt till Emma. Såhär ser den som jag redan har färdig ut. Intresserad?





Kommentarer
Postat av: Li

skulle du kunna sy en till mig? jag ska hitta ett fint tyg, vi får prata imorgon :) men du, höj priserna lite väl! dom är så fina, du kan lätt lägga på en hundring till. puss och god natt :)

2009-08-31 @ 20:36:01
Postat av: EMMA

Jag vil ha en ROSA :) :) :) <3

2009-09-01 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0