Jag vill bara ha dig

Fröken Engdahl har blivit en riktig jäkel på att uppdatera. Tre gånger under samma dag, händer det liksom? Nej. Och det kommer förmodligen aldrig hända igen heller.

Nåväl,  har precis varit på Friskis och skuttat av mig massor av energi. Det var behövligt kan jag säga. Imorgonbitti beger sig mams och Ingo iväg igen, denna gång tillsammans med mormor och morfar. Lillebror och jag måste alltså ta hand om vovven alldeles själva, -hur ska hon överleva? Hon får nog säga till om hon vill ha mat för vi kommer garanterat glömma det. Och mammas stackars blommor som precis återhämtat sig från förra gången hon var bortrest kommer vissna igen. Nu är iallafall hela frysen fylld med matburkar eftersom jag råkade avslöja att vi enbart levde på mackor förra gången de var borta, så Anton och mig går det ingen nöd på iallafall.

Var för övrigt utmanad av pappa i gocartkörning idag, men den blev inte av då det camperade tusentals crossåkare vid gocartbanan. Var visst någon stor tävling. Som att jag skulle köra inför en sån stor publik. Aldrig. Vi får åka tillbaka när det är lite mindre högsäsong så kanske jag vågar mig på det. Rädd för misslyckande, yes, här har ni mig. Med tanke på hur dålig bilförare jag är kanske ni kan föreställa er hur kass jag förmodligen är på gocart. 

Nej nu ska nog min iPod och jag gå på en promenad, puss på er mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0