Godkväll.

Nu är jag hemma. Liksom jättehemma, inte bara hemma i Sverige utan hemma i mitt hus på Gotland. Och jag är jättetrött, ändå sitter jag här. Vi är lediga imorgon iallafall, det blir skönt. Jag ska pyssla med min garderob och städa mitt rum som inte är städat på hela sommaren (...) och sen träffa Annie och Li! Ska försöka träna med, får se hjur det går eftersom jag har helt sjukt ont i fötterna från Barcelona. Vi gick flera tusen mil om dagen, minst... Så mina fossingar värker jättemycket, kunde knappt stå igårkväll men nu känns det bättre. Shopping hjälper mot allt! Ska försöka skriva det jag har inhandlat:
- sex par byxor
- en festklänning, rosa med svart leopardmönster i glansigt tyg
- en kjol
- två par klackar som jag avgudar
- massa underkläder
- massa örhängen
- fem tröjor/linnen plus en coldplaytröja
- en balklänning (!) helt underbar är den!
- en kofta från HM's herravdelning
- ett par tygskor
- en jumpsuit
- fyra par leggins
- en randig klänniing
- smycken
- presenter, pennor, kalender och lite annat smått och gott.

+ en massa grejer som jag förmodligen har glömt. Sa ju att jag är en shopaholic... Hur ska jag kunna bestämma vad jag ska ha på mig imorgon tro? Blir svårt. Nu ska jag nog gå och gosa ner mig i min säng, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0