Divendres

Idag är jag glad för mitt halsont har gått över. Nu är jag i och för sig dunderförkyld istället, men bättre det!

Ska försöka ta mig ut till pappa för att plocka iordning alla mina ridgrejer. Har så otroligt mycket saker som bara ligger och skräpar nu när jag inte rider. Vet inte var jag ska göra av dom bara... Känns dumt att sälja när jag vet att jag kommer få användning för dom i framtiden. Får se hur jag gör. 

Ingo och jag ska ut och övningsköra idag! Det blir roligt, jag som är så bra på att köra bil kommer klara det galant. (Hehehehe...) Men förra gången gick det faktikt ganska bra! Körde varken med pappa eller Ingo då, så jag blev aldrig arg och det förbättrade allt ju litegrann. Jag har så svårt att hålla humöret uppe när jag kör med någon i familjen... Men då fick jag iallafall bara motorstopp en gång tror jag. Får hoppas det går lika bra idag!

Fresten, jag saknar Barca, mycket. Måste åka tillbakaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0