Coldplay

Jag är en shopaholic, det här är helt sjukt. Jag blir typ deprimerad när jag inte har fått köpa något på ett par timmar, det är livsfarligt. Idag var vi ute på stan i några timmar bara, och jag hann inhandla en kofta, en klänning och en tröja. Inte särskilt dyrt, men ändå. Såhär kan det inte fortsätta... Men det blir nog bättre när jag kommer hem!

Om en kvart ska lillebror och jag iväg och ställa oss i kön till Coldplay. Känner inte alls för det egentligen, men jag tror att jag kommer vara helt lyrisk när jag väl är där. Men att stå och köa från fyra till sju, hu var länge det känns... Iofs har Anton somnat bredvid mig här, kanske kan strunta i att väcka honom så kanske han sover bort en bit av kötiden, höhö.

Nu ska jag prova mina nya kläder lite, längtar hem till min garderob. Vill uppdatera den inför hösten! Förresten går det fortfarande utmärkt att beställa klänningar, så ni vet! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0