C

Tio koppar thé, fyrahundra halstabletter och ett paket glass senare känns halsen faktiskt bättre. Så jobbet sen ska inte vara några problem! Så länge jag inte har feber så. Och lillebror blev ju frisk snabbt så då ska jag också bli det! Men något 80-tal blev det minsann inte... Jag som till och med hade fixat hysteriskt lockigt hår, dagen till ära. Jag lyckas alltid bli sjuk när man ska klä ut sig... Kommer ihåg när Sussa och jag skulle vara med i en maskeradcentimeterhoppning med Courus och Chiwasälskling. Vi skulle vara indian och cowboy och hade verkligen fixat iordning de bästa outfiterna. Vi grejade i stallet hela dagen innan, och så åker jag hem på kvällen och får 39 graders feber. Kul. Så det blev inget av inte. Åh, Chiwas! Jag saknar honom, min lilla skrutt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0