Baby, you rock my world

Godkväll!
Tänkte egentligen skippa allt och ha en hemmakväll och bara vänta på mamma, Ingo, mormor och morfar som kommer hem ikväll, men sen fick bror och jag reda på att det vankades grillkväll ute hos pappa i Sion. Det kunde vi ju inte missa. Så nu är vi här med pappa, Maud, Martin, Elin och Mauds syster Anneli med ny man och hans barn. Många människor alltså. Trevligt är det iallafall, och skönt med mat som någon annan lagat åt en. 

Imorgon har jag min sista dag på jobbet den här sommaren, väldigt väldigt skönt men såklart lite tråkigt också. Vet ju att jag inte kommer tillbaka dit utan direkt till skolan när vi kommer hem från Spanien, och det känns ju lite tragiskt... Men ändå, alla rutiner är ganska efterlängtade. Träningen också. Funderar på att köpa gymkort i höst, kanske med Siss på Form Fitness. Anton och Amanda tränar ju också på gym, men på de gymmen tror jag inte att det finns några pass man kan gå på... Jag överlever inte utan Aerobics, så är det nog bara. 

Fortsätt gärna att beställa klänningar förresten, är inne på min tredje beställning just nu och de första har faktiskt blivit riktigt fina om jag får säga det själv. Ska försöka få upp lite bilder på dem så ni får se reslutatet! 

Nu har visst Maud varit duktig och fixat paj som vi ska äta. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0