All the small things

Jag är så trött på Gotland, vill ha något nytt och spännande. Jag känner redan nu att jag inte kommer orka lägga ner energi på skolan. Allt känns så annorlunda nu, kanske för att vi är en ny klass, jag vet inte. Det enda som jag verkligen känner för att engagera mig i är vårt projektarbete, och möjligen Matte E som verkar roligt. Måste bara fixa betygen det här året med, så att jag kommer in på den där jäkla veterinärhögskolan. Jag ska fxa det! Får försöka fokusera på det jag ser fram emot, typ:

1. Personalfesten nästa helg. Det blir roooligt!
2. Sissels och mitt våldgästande av fröken Gardell. Hon vet inte ens om det själv...
3. Friskis gratis-vecka som är nästa vecka. Följ med vettja!
4. Jacobs aerobics. (massa hjärtan. typ det bästa jag vet)
5. Jobba. Ser fram emot det varje gång, mycket hellre jobb än skola. Jag trivs där!

Wellwell, ikväll bär det av hem till Sissel. Vi ska hyra film och bara myyysa. Och prata en massa, vi har lite att ta igen om man säger så. Fina fina Sissel, min bästa vän. Tur att jag har henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0