VÅÅÅÅÅR

Nu får det vara slut på allt mitt klagande i bloggen! Märker att jag oftast skriver här när jag är sur och behöver ta ut mina aggressioner. Inte roligt att läsa ju! Ska från och med nu vara lite gladare.

Idag är det vår. Underbart! Solen skiner och när jag kikade på termometern stod det att det är 15 grader ute. I skuggan! Och när Elin och jag red igår såg vi citronfjärilar och myror i myrstacken. (Sen när blev man glad över att se myror egentligen?) Blommor finns det ju överallt numera. Helt totalt wonderbaaart!

Imorgon är vi lediga. Ikväll blir det ferreee. Det kommer nog bli galet kul för massor av folk ska dit! Ska kalasa lite innan hemma hos Sussa med Henny och Victoria, och Sussa då såklart. Mysigt! Funderar på hur der ska gå att gå i klackar efter Body Pumpingen som helt klart har satt sina spår i benen. Men allt går!

En till bra sak är att det bara är fre-lö-sön kvar. Sen åker vi! Längtalängtalängta!

Det här blev i alla fall ett glatt inlägg! Ha en fin dag allihopa och hoppas vi ses på festen ikväll!

Kommentarer
Postat av: Joanna

men jag dåå?? ;P

2009-04-04 @ 19:53:21
URL: http://annaoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0