Trubadulf

Gårdagskvällen var en mycket bra kväll. Rehn & jag bestämde oss för att dra ner till Rockkarusellen som Mistake vann. Väldigt bra band! Sen kilade vi ner till Lillebror med Anton, Emmie och Sandra och chillade lite där, men det var ganska dött. Vi hamnade tillslut på Nunnan, då bara Anton, Rehn och jag. Där att vi och lyssnade på trubadurer hela kvällen, så mysigt var det! Trubadulf steg in i våra liv, en helt underbar och sannslös människa som vi numera älskar. Han krängde sin skiva till Rehn som jag måste få lyssna på. Framåt två drog vi upp till Donken och satt där och hängde med alla fjortisarna, och efter det gick vi hem genom natten. En lyckad kväll som sagt!

Idag har Siss & jag lagat italienskt till hennes päron plus oss, kronärtskockstortellini (världens längsta ord) med mozarella och massa annat gott. Ska förmodligen träffa frugan lite senare också, får se vad vi hittar på. Strandpromenaden blir det inte iallafall för det är verkligen sviiinkallt. Usch. Ha en fin kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0