Nedräkning

Gårdagskvällen blev riktigt mysig! Sissel, Joakim och jag begav oss hem till Palmgren för att se på film. Never die alone kan den ha hetat, eller så hette den något annat. Die fanns med i titeln tror jag iallafall. Jag är verkligen så dålig på att komma ihåg filmtitlar! Och ännu värre är det att fatta vad som hände i filmerna, vem som egentligen är vem och vad dom har för relation till varandra. Tur att jag inte såg ensam, nu kunde de andra förklara för mig vad som hände. Sen blev vi underhållda av gitarrspel och sång av ingen mindre än Anton och efter det kollade vi på filmer på youtube. Eftersom jag inte är så haj på länkar kan jag nog inte lägga en länk här, men sök på Pontiak 100 höjdare. Sveriges skönaste människa helt enkelt!

Nu är det bara 2 timmar och 30 minuter kvar till båten mot Oskarshamn avgår! Ska bli riktigt trevligt att äntligen komma iväg! Ser fram emot hotell i natt och hotellfrukost imorgonbitti. Myyyysigt. Nu ska vi käka lunch, ha det fint mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0