Mi bocadillo de jamon es tu bocadillo de jamon.

Igårkväll var det födelsedagsfest för Katta, grattis till henne! Jag har aldrig ens pratat med henne, men joinade folk som skulle på partajet och det var riktigt roligt! Hoppas att Hugge lägger upp bilderna på fejjan sen, jag vill se dem. Eller så vill jag inte det. Förfesten var hemma hos Richard som inte var hemma själv. Mycket skrattande, drickande och pussande blev det. Otroligt mycket pussande faktiskt, på allt och alla. Sen vinglade vi på våra cyklar till Kanonen där vi dansade och unsade som Sissel skulle ha uttryckt det. Love it!

Ikväll ska frugan och jag eventuellt till Almedalen och möta upp Hugo och några till som grillar. Tveksamt om vi orkar dock... Blev inte många timmars sömn i natt innan solen lyste in genom fönstret och väckte oss. Filmkväll känns faktiskt mer lockande just  nu... Puss på er söta ni, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0