Lerum!

God morgon!
Sitter nu i kusinernas källare i Lerum och väntar på att lillebror ska vakna! Idag ska vi bege oss till Universeum där det visst finns en astronomi och fysikutställning, ska bli riktigt intressant! Så finns det ju alltid hajar och regnskog och andra saker också, så vi kommer nog få en bra dag där. Ikväll ska jag leta upp friskis här i Lerum och gå på ett Step Up pass, hoppas att jag kommer in! Vi kanske ska få Step Up på Gotland i höst, så det vore rolig att prova på det nu så man vet vad det är. Har hört att det ska vara typ som aerobics fast med bräda, och det låter ju inte helt fel!

Igår var jag med min faster inne i Göteborg! Vi åt lunch på en vegetarisk restaurang och gick i massor av affärer! Inköpen blev många, bland annat:
- Blommig sommarklänning med snörliv, HM.
- En marinblå 50-talsbikini med stora vita knappar och höga trosor, också från HM. Köpte även blåa jeans, örhängen, trosor och linne där.
- Kavaj, jacka och ett renoveringsobjekt på Röda Korset. Renoveringsobjektet är en marinblå kjol med vita prickar som jag ska sy om till en sommarklänning med ballongkjol!
- Träningsbyxor från Femman sport.
- Jeansleggins, tjocktröja och tröja från Bik Bok.

Ja ni ser, och detta var förmodligen inte allt. Jag har med säkerhet förträngt resten! Nu ska jag gå och hoppa lite i Antons säng så han vaknar någon gång... Ha det fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0