Grattis farmor!

Just nu lyssnar jag på morgonkonsert i sovrummet. Lillebror Anton spelar gitarr och pappa ylar Foo Fighterslåtar på högsta volym och med falskaste stämman. Alla andra sover. Great.

Igårkväll provade jag då Step Up. Det var jättefå med på passet, jag som trodde det skulle vara fullsatt. Kanske berodde på att det är Påsklov, inte vet jag. Det var iallafall väldigt svårt, men kul! Ungefär som jag trodde, aerobics fast med bräda.
Jag känner att jag borde äta lite frukost kanske, just nu sitter jag är äter påskäggsgodis. Gott, men inte alls bra. Men vafan, det är ju bara Påsklov en gång om året. (Plus en himla massa andra lov då man också kan skylla på det och äta mängder av godis...)

Klockan 1 ska i förresten göra det vi är här för, fira kära farmor som fyller 82! Ska ut och äta någonstans och kanske fika hemma hos kusin. Ikväll ska vi barnvakta två sötnosar vid namn Tuva och Albin, kusins kompis barn.

Dags för frukost, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0