En helt vanlig dag

Som ni förmodligen har märkt är jag hemma igen. Har haft det fint i Göteborg, men har kommit fram till att borta är bra, men hemma är faktiskt alltid bäst.

Har egentligen inget vettigt att skriva, men kände att det var dags för en liten uppdatering. Dagen har varit lugn, lyssnade på föredrag på svenskan och på historian jobbade vi själva med våra arbeten. Sen gick Joakim, Amanda, Rehn & jag ner på stan och kikade på Carlings. Sen gick A & jag och solade! Jag har aldrig solat solarium förut, så det var en upplevelse. Kan väl sammanfatta det med ordet varmt. Lite röd är jag allt, men solade så kort stund så hann inte få någon vackrare färg. Känner att det är något jag skulle kunna bli beroende av, inte bra.

Funderar på att ta mig en promenad i det vackra vårvädret tillsammans med min vovve nu. Ha en fin dag! 

Kommentarer
Postat av: Sahra

Tack så mkt :) Vill du följa med ut till Sam någon dag så kan vi höras om det när du kan. Jag jobbar ju i regel alltid helg men nästa helg (inte nu i helgen alltså) kommer jag vara ledig lör-tis. Hör av dig =P Kram

2009-04-16 @ 20:46:23
URL: http://welcome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0