Björkö

Just nu är vi barnvakter på Björkö och det är fullt liv här. Nyss kissade en på sig och en spydde, haha. Så vi har nog och göra hela kvällen. Ellinor och jag smet upp och snodde familjens datorer och överlämnade barnen åt Annie och Stina, väldigt snällt av oss.

Jag längtar hem lite faktiskt... Saknar alla söta vänner och hästar, och så saknar jag min mamma. Det är konstigt egentligen, jag har längtat så himla mycket efter att komma hit, och när jag väl är här vill jag åka hem. Men nu är det snart bara två dagar kvar tills vi ska åka 30 mil genom Sverige hem till Gotland igen. Så är det någon som vill hitta på något på måndag är det bara att höra av sig.

Talang-time, ouss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0