TRETTIOSJUAN OCKSÅ!

Sitter för tillfället hemma hos Lovisa och väntar på att vi ska bege oss iväg till friskis. Intensiv idag, det blir roligt! Fast jag borde egentligen vara hemma och plugga, men det är ju en annan sak... Har iallafall hunnit dammsuga av hemma innan mamma kommer hem imorgon. Det var inte fint innan inte...

Imorgon har vi bara en lektion, så skönt! Vi slutar alltså 20 i 10, men vi stannar nog på skolan ett tag och pluggar. Sen ska Lovisa och jag och simma, jag tycker om det! Blir andra gången den här veckan, och kanske ska göra det på söndag också. Inget friskis i helgen, så någon annan träning måste genomföras!

Nej nu måste jag allt leta upp min älskling och se vad hon håller på med, vi måste faktiskt bege oss snart! Ha det fint allihopa så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0