Pilutta dig

Idag har jag stalltjänst, USCH säger jag bara. Den förstörde min lediga dag, min sovmorgon, min kväll med mina sötnosar igårkväll och mitt humör. Men jaja, det ordnar sig alltid, det värsta är ju gjort nu iallafall. Bara eftermiddagsfodringen och kvällen kvar. Ska på intensiv sen, roligt! Mamma och jag ska köpa godis också, den här helgen är redan förstörd så... Men sen är det hårdkörning igen, så det så!

En liten snabb-uppdatering blev det här, för nu ska jag vara duktig och städa mitt rum, men först måste jag berätta en intressant sak. Jag kan inte stänga mina byrålådor för att de svämmar över, och ändå så är hela golvet täckt med ett 50 cm tjockt kläd-lager. Jag förstår inte var allt kommer ifrån... Men det ska fixas nu! Vi hörs, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0