Jag vet varför jag föll för dig

Ska jag beräta en sak? MIN MAMMA ÄR HEMMA! Nästan iallafall, just nu är hon på sjukhuset men hon kommer alldeles snart hit. Jag saknar henne så himla otroligt massamegatusenmycket. Nu är det bara tre veckor kvar, och sen kommer hon hem, nästan lagom till advent. Om bara november kunde försvinna, jag ska uppfinna ett enzym som klipper av hela månaden från resten av året. (Biologi-lektionerna har helt tydligt gjort ett stort avtryck på mig och mitt sätt att resonera...)

En annan rolig sak är att vi ska och fika snart! Vi har sett fram emot det hela veckan, så mysigt ska det bli. Vid halv tre ska vi ockupera hela Hedbergs och bara vara. Lovisa, Sissel, Anton, Lisa och hennes pojkvän Tom, plus jag. Bättre sällskap kan man inte ha! Och imorgon ska vi ha Harry Potter-maraton, det blir också trevligt. Joakim skulle också vara med, men han kan nog inte tyvärr, tråkigt.

Så vad har jag haft för mig under de här dagarna när jag inte har uppdaterat? I tisdags dansade vi på gympan vilket resulterade i vild bugg på Sissels köksgolv på kvällen. Vår pluggkväll innehöll väldigt lite plugg men väldigt mycket annat trevligt! Runt elva gick pojkarna hem och Sissel och jag ramlade i säng. Morgonen efter var inte rolig, men vi överlevde. Senare på onsdagen var Sissel och jag och simmade, skönt! Vi ska börja med det har vi bestämt. Efter det fodrade och red vi, och sen åkte vi in till Fenix och kollade när våra kära musikare spelade. Dom var så duktiga så! Efter det gick vi med nära och kära till Donken för lite kvällsmat och bus. Fullt upp hela dagen! Och igår på eftermiddagen var jag hemma hos Li, som har varit i Etiopien. Jag har saknat henne väldigt mycket, och det är skönt att hon är tillbaka. Sen var det intensiv, jag älskar friskis helt enkelt! 

Som ni märker händer det väldigt mycket i mitt liv just nu, men jag trivs med det mesta faktiskt. Och jag älskar alla mina fantastiska, underbara och otroliga vänner! Jag blir så peppad av er och får så otroligt mycket energi, och ni står ut med mig hur förjävligt jag än beter mig. Ni gör mina dagar helt enkelt!

Nu ska jag snart bege mig in till stan för att möta upp my lovers, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0