Jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder

Jag härmar min kära Odil lite och kör en +/- lista:

- Det är slaskigt ute.
- Innan jul ska vi hinna med 4 uppsattser och 4 prov. Hur överlever man?
- Mamma kommer aldrig hem
- Jag ska jobba i helgen. (Men jag vet innerst inne att jag tycker det är kul när jag väl är där...)
- Jag stressar för mycket
- Något pinsamt att erkänna, men jag tror att min värk i underarmarna inte är träningsvärk utan värk av för många skrivna sms...
- Jag är TRÖTT
- Jag är väldigt bra på att tjafsa med en viss nära vän, fast jag inte borde
- Det gick PISS på matteprovet. Ett VG för mig är totalt botten. Blä.


+ Det är snart jul!
+ Joannie kommer hit på film/baka lussebullar-kväll imorgon
+ Massa folk kommer hit på lördagkväll och ser på film, så mysigt att samla alla på ett ställe.
+ Om en vecka åker vi till STOCKHOLM! (lycka)
+ Jag har en söt pojkvän att pussa på när höstmörkret blir alltför deprimerande
+ Det var ingen sävefest ikväll. Jag inser nu att sova är nog det bästa för mig, inte festa.
+ Imorgon är det risgrynsgröt i skolan, det är juligt.
+ Frida har intensiven ikväll, hon är bäst!


Kommentarer
Postat av: Li

vad roligt att du bloggar igen vännen!

2008-11-29 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0