Vi är bortgjorda föralltid

Igår var det Eurovision Song Contest med J, S & S, hemma hos Sissel. Vi åt rabarberpaj och såndär dyr glass, men den var faktiskt jäkligt god! Troget satt vi och kämpade oss igenom 25 låtar, tradiga mellanakter och 43 länder som lämnade röster. Och hur gick det? Vi kom bland de sista. Såklart. Som vanligt. Och vår käre Björn har gjort bort Sverige för evigt. Visst, vi tyckte att han var urgullig och jättekul, men... De andra länderna måste trott att han var typ... full? Jaha, dagens diss är iallafall Eurovision Song Contest. Hur länge ska Sverige orka dra runt cirkusen med massa deltävlingar och grejer, när vi ändå aldrig vinner?

Jaja, om någon timme tänkte jag börja fixa lite med maten, jag ska nämligen laga en mors dag-middag. Var ute och plockade blommor till mami också, har man inte så mkt pengar får man komma på andra sätt att fira. Jag ska ju till Estocolmo på torsdag, så det gäller att spara. Efter middagen (eller det lär väl snarare bli lunch), så ska jag iväg till stallet och leta reda på min häst, för sen ska jag rida med Emma, det blir nog roligt! Sen är det träning, det längtar jag efter. Jag håller på att bli träningsnarkoman, haha. Ikväll blir det förmodligen filmkväll hos Joakim, han hade till och med städat för att jag skulle komma dit. Som tack ska jag ska plåga honom med tjejfilmer, haha.

Snart är det sommarlov förresten! När vi låg och glassade i Almedalen igår så kändes det verkligen som att det var mitt i sommaren, det var jättevarmt! Inte så kul att cykla upp för alla backarna bara, på vägen hem. Men vi fick ju sällskap med vår favvå-Einar, så vi stod ut. (erhm..)

Nu ska jag nog gå och läsa lite i min bok, Modellsommar heter den, den kan jag rekommendera! Ha en bra dag allihopa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0