Friskisnörden slår till igen

...för ja, det är precis vad jag har blivit. På varje liten ledig stund smiter jag iväg till Säveskolans gympasal och skuttar runt med alla medelålders. (och faktiskt fler unga än vad man kan tro). Det är så himla roligt! Har köpt ett kort som gäller hela sommaren och i höst, så jag lär väl fortsätta på träna-friskis-minst-fyra-dagar-i-veckan-trenden.

Igår fick jag resultatet på eng-nationella, och gissa vad? Jag fick MVG! Glädjerus säger jag bara. Okej att det var ett MVG minus, men iallafall. Jag och engelska går liksom inte hand i hand direkt. Nu gäller det bara att fixa engelska B också, jag får väl helt enkelt tillbringa hela sommaren tittandes på filmer på engelska, utan text. Jippie.

Schlager-kväll med stallbrundarna imorgon! Det jag ser mest fram emot är Ben&Jerrys (om den nu heter så?) glassen som åtminstonde Joanna och jag ska äta! Det har vi pratat om i flera veckor, haha. Vi var förresten på soaré i onsdags, på Södervärnskolan. Den var väl helt okej, men tjejerna kunde ju ha sjungit lite bättre. Min bror var grym iallafall, så det så. Det var jäkligt hög volym, så jag gick med tinnitus hela dagen igår, det var inte alls roligt faktiskt. Nu är den borta iallafall, och det är en stor lättnad.

Nej, nu får Gill allt ta och ringa snart! Vi ska åka ut till Stenkyrka för att hälsa på Chiwas, det ska bli jättekul. Hoppas han känner igen mig bara. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0