"Du har lite ölmage, men jag tycker om dig ändå"

Snart bär det av till Stockholm, tjoho! Jag borde packa idag, då jag inte hinner det imorgon. Mitt konto kommer att bli totalt länsat, men det står jag ut med. Snart ska jag ändå börja jobba, och då kommer jag förhoppningsvis tjäna ihop lite nya stålar. Egentligen skulle jag behöva köpa en ny mobil också, då min numera laddar ur sig fyra gånger på dag. Jag beklagar mig verkligen över min mobil och jag ber om ursäkt till alla i min närhet som får stå ut med detta, men den är ett stort irritationsmoment i mitt liv.

Idag var det betygssamtal på estetisk verksamhet, eller elevens val som jag rätt och slätt brukar säga. Varför krångla till det? Jag fick iallafall MVG, och jag är superlycklig. Nu ska jag bara få det i matte B och eng A också. Hoppas hoppas. Får jag inte det är min karriär som veterinär förstörd, det vill jag inte ens tänka up, usch. För övrigt så mår jag ganska konstigt just nu, jag är aldrig hungrig och går runt och mår illa hela tiden. Det är nog eftersom det har varit lite mycket på senaste tiden. Eller för att jag tränar för mycket, i jämförelse med vad jag gjorde förut. Men jag tycker ju att det är så roligt! Aerobics ikväll folks, det är bara att höra av sig om man vill joina!


Nej nu ska jag fortsätta med sysselsättningen har jag hållt på med hela helgen, nämligen att fundera. Hur vet man vad man vill liksom? Puss på er sötnosar

Kommentarer
Postat av: annie.

älskling.. varför står det att du är en 20-årig man på din bloggprofil? vad har jag missat nu?

2008-05-28 @ 19:13:30
URL: http://poplockar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0