Vad många besökare jag haft sen förra gången!

Keep up the good work, people.

Påsklov, så skönt! Och jag är världsa-sugen på påskgodis. Får nog gå förbi Maxi, mitt nya favoritställe, och köpa upp ett litet lager imorgon. Det är ju faktiskt påsk!

Kvällen har spenderats hemma hos Sussa, pratandes, fikandes och kollandes på hoppning. Det var kul! Sen åkte vi till Ica Maxi och shoppade lite och sen skjutsade hon hem mig. I eftermiddags tog jag båda pållsen när jag ändå höll på, dom var duktiga! Ska ju kanske sitta på Cloé den här veckan... Ska bli så spännande! Gill sa idag att hon kanske kommer hoppa 1.60 med henne... Det kan ha varit på skoj, men jag tror inte att det var det. Isåfall håller jag just nu på att rida in en elithäst. En väldans söt och duktig elithäst förstås!

På lovet ska jag mest hinna med att vara i stallet och sköta om my darl´s riktigt noga. Ska nog träffa Li, Annie, Julia och Erik också, det ska bli kul! Eventuellt en filmkväll med Victoria, Amanda (och kanske Emma också?) Jag ska för en gångs skull försöka prioriterna mina vänner litegrann, dom är ju helt underbara, men tyvärr räcker aldrig tiden till! Det är sorgligt egentligen. Man far fram som en idiot och glömmer det som verkligen betyder något. Man glömmer dem man kan ringa mitt i natten och de som man alltid har roligast med. Men ni vet vilka ni är, och jag älskar er! (Ta åt er, för Guds skull).

Varför fastnar man alltid framför datorn, när man egentligen borde göra något annat? (I det här fallet sova...) Men jaja, det är ju lov. Glad påsk, sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Va kul med besöksantalet =). Glad påsk!

2008-03-20 @ 23:16:38
URL: http://lenisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0