That´s love

Idag har det varit en mycket händelserik och rolig dag. Började med stalltjänst tillsammans med Joanna, men den gick ganska snabbt, så det var okej. Sedan skulle vi hjälpa Gill att släppa ihop Coco Chanel med några andra ston, vilket resulterade i fyra busiga pållar på vift. Lilla Coco fick vi tag på iallafall, det var ju tur det. Hon som hade ont i benet och allt. Alltså for dom fyra tokarna glatt fram över ängarna, med Sissel och mig inte fullt så lyckliga springandes efter. Jogga runt i snö är ganska jobbigt, må ni tro. Nåväl, vi fick iallafall tag på dem tillslut.

Sen var det tolkning som gällde. Siggli var så duktig, och Chiwas också såklart, även om han inte bidrog med så mycket. Det var riktigt skoj! For omkring och ramlade till både höger och vänster gjorde vi. Slog i mitt knä också, då var det inte alls så farligt, men nu värker det jättemycket. Dumma.

Har varit hemma hos pappa och kollat igenom massa foton från när jag var mindre. Kolla in bdb, för att se några av dem. Träffade mina söta mer eller mindre syskom också, det var länge sen sist. Martin skulle räkna, och hur är det nu, kommer inte elva efter fjorton? Såg parlamentet innan jag åkte hem, och jag säger bara en sak: Björn, I love you.

Jag vet att jag borde vara stark. Se allt från den ljusa sidan och försöka tänka positivt. Det är jag som ska stötta, inte bli stöttad. Men helt plötsligt blir allt bara kallt och jag fylls av en tomhet. Det gör så himla ont...


Kommentarer
Postat av: Li

saknar dig!!

2008-03-25 @ 16:15:22
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0