Minns du, Frida?

Kolla vad jag hittade för roligt när jag städade min skrivbordslåda:

"Killar är fantastiskt bra, det ända man behöver ha för att leva ett lyckligt liv
oftast slipper man HIV
Killar, killar, killar, det är dom vi gillar
det är dom vi vill ha
helst varje sekund och varenda da´.
Jonas - Du är vår prins. Den bästa som någonsin finns.
Pelle - Du är sötare än dom flesta och snyggare än det mesta
Nils - Du är lite pilsk, men det gör inget, för snart blir du pilsk
Jocke - Du lyser starkare än alla stjärnor på himmlen, till och med starkare än sturnus.
Killar är så underbara att det inte går att uttrycka i ord!"

Denna tjusiga dikt skrevs alltså av bland annat Frida, på mitt födelsedagspartaj när jag gick i sexan, skulle jag tro. Spana in alla sköna felstavingar, särskilt den på Saturnus... Jag kan bara skratta (och det antar jag att du också gör nu, Frida?). Men den stämmer faktiskt ganska bra. För vilka är det som till största delen upptar våra tankar varje dag, om inte killar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH, oh my god, jag var klok som barn jag...

2008-03-03 @ 22:11:01
Postat av: Li

haha, den va ju bra! ;)

2008-03-04 @ 15:27:26
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0