Let it snow, let it snow, let it snow

Julkänslor?

Nu är jag på benen igen. Ett tag iallafall. Ta en dag i taget.

Igår var det King Arthur som gällde. Jag tyckte faktiskt att den var jättebra! Kollade på det inspelade slutet nu på morgonen, som råkade somna innan den tog slut igår... Spännande och lite romantik, perfekt för mig. + att det var massa snygga häst-scener med, vilket inte gjorde det hela sämre. Efter att ha sett den blir jag mer och mer sugen på at bli den första kvinnliga riddaren i Tornamentum!

Vilket väder det är ute! Bara snö och snö, all day long. Man kan inte gå ut med hunden, det är för mycket snö. Man kan inte åka till stallet, för det är inte plogat på vägarna. Vad gör man? Sitter inne med en godispåse vid datorn.

För jag har verkligen blivit godisberoende. Jag kan helt enkelt inte sluta. Påskgodis som är mitt favvå och allt. Jag vet inte hur många kilokalorier jag har tryckt i mig den här helgen, och just nu är jag livrädd för vågar. Det känns nämligen som att jag har gått upp minst 5 kilo. På två dagar.

Nej, time to go. Ciao sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0