Hjälp vår kassa personal

Var det någon som sa att det var påsklov? Inte för mig iallafall. Jag har nog aldrig haft så här mycket att göra... Idag var Sissel och jag och kollade på Erik när han spelade Påskcupen i innebandy på p18. Dom vann första matchen, men dom två som vi såg på förlorade dom tyvärr. Träffade Julia där, så vi satt jag roade oss tillsammans med henne, då vi kände att innebandy inte var vår starkaste sida. Sen bar det av till stallet där två pållar motionerades. Har börjat hänga på Cloé nu, och om det är mjukt på banan imorgon kan jag kanske sitta på henne! Det ska bli så spännande, jag får väl bara hoppas att jag landar mjukt om jag skulle ramla av, vilket antagligen kommer hända. Sen var det fodring som gällde, och efter det skyndade Joanna och jag oss hem i motvinden. Kvällsmat och sen vidare ut till papps, där söta Elin fyllde 10 år. Mamma hade varit snäll och köpt present till henne eftersom jag inte hunnit. Tavlor med kattungar blev det, dom var söta. Sen var det fika och ja, nu sitter jag här. Med träningsvärk i magen, kan tilläggas. Min pappa kan vara ganska rolig han.

Imorgon ska jag fika/gå på stan med Victoria, det ska bli trevligt. Efter det ska jag till stallet, och på kvällen är det träning med pappa. På fredag ska jag förmodligen till stallet på förmiddagen och på eftermiddagen är det en liten återförening med vårt gäng från nian, Pernilla, Annie, Agnes, jag och eventuellt Li. Det ska bli riktigt roligt! Ska försöka hinna gå en liten sväng på stan med lillebror också, om det finns tid. På kvällen ska jag på arbetsintervju. (!) Till Donken, haha. Det blir nog bra det. Stå och steka hamburgare hela sommaren, jag som inte äter kött. Jaja, skulle jag nu få jobbet, för det vill jag verkligen inte ta ut i förskott, är jag bara glad. Ett jobb är ett jobb, och jag får förhoppningsvis jobba många dagar i veckan!

På lördag ska Sahra, Joanna och jag köra favorit i repris och åka till Suderbys herrgård för att gå på Arrangutangh (stavning på det?). Det är några föreläsningar om hur man blir en bra tonåring, eller något sånt där, plus Horsemanship. Det ska bli intressant. Och på söndag är det stalltjänst och vara funktionär på US dressyrtävling som står på schemat. Plus att jag ska rida/pyssla om två hästar både lör-sön. Pust. Som sagt, var det någon som sa att det är påsklov eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0