En liten lista

Dagens...
...lycka:
Det vackra vårvädret! Finns det något härligare?
...glädjedödare: Jag vandrar i godan ro runt i Furulundskogen och plockar blåsippor. (Det är någon man måste göra varje vår.) När jag kommer ut på cykelbanan inser jag att jag har trampat i hundskit. Yes.
...velande: Åka ut och mocka imorgon, eller stanna hemma och slappa? Just nu lutar det åt mockning.
...leende: Hugo, när han fick reda på att vi hade studiedag imorgon.
...överraskning: Framtidsdag på måndag, vilket betyder att vi får beting på alla våra lektioner och kan stanna hemma!
...tråkiga: Att jag är pank. Fullständigt pank. Otroligt fullständigt pank. Eller ja, dom pengar jag har ska sparas, hur jag nu ska klara det.
...panik: Det var krångel med bankomaten, så summan tredubblades då den drogs från kortet... Skulle åtgärdas om två dagar, tack för det.
...sötnos: Chiwas, såklart!
...förtydligande: Jag gjorde inte alla dom där stallgrejerna som jag skrev om i mitt förra inlägg alldeles själv. Jag hade hjälp av alla stallbruttorna.
...längtan: Kände jag av nu faktiskt. Påskgodis, yummie! + schagerkväll med j, s, s och våfflor på lördag såklart!
...saknad: Lerum! Kom att tänka på att jag inte pratat med farmor och farfar på länge.


Kommentarer
Postat av: Li

nu fick du mig att längta efter våfflor! Gud vad gott :P

2008-03-10 @ 21:50:51
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0