Comviq i mitt hjärta

Vilken slappardag! Fast jag klagar inte. Matte på imorgonen, smög igång lite med matte b, verakde inte allt för svårt. Iallafall inte dom första två sidorna, haha. Efter det var det svenska, halva lektionen läsning och halva lektionen diskussion om könsroller, slappt det också. På spanskan skulle vi skriva klat vårat slut på historien om Alba och Daniel, men vi var redan klara. Därför tillbringade vi största delen av lektionen inne på youtube, kollandes på unge herr Gustavsson, den charmigaste som finns. Sen var det lunch och sen bar det av hemåt.

Väl hemma hoppade jag i stallkläderna och begav mig ut mot Traume tillsammans med min cykel. Där longerade jag Cloé, hon är en riktig prinsessa! Jisses vad jag tycker om henne när hon sköter sig, sötnosen. Gill sa att jag kanske kommer kunna sitta på henne på påsklovet, det skulle vara helt underbart! Känslan av att sitta på en unghäst för första gången som man ridit in själv måste vara riktigt häftig! Fast helt själv har jag faktiskt inte ridit in henne, om jag ska vara ärlig. Gill har hjälpt mig, hon kan verkligen allt. Det gillar vi.

Sen cyklade jag hem med en mobil som dött efter allt hej-nu-har-jag-comviq-smsande hela dagen. Comviq är helt underbart! Väl hemma bytte och om och fixade lite. Sen begav jag mig in till staden för att bli bjuden på fika av Erik. Vi var på Vinäger, det var jättemysigt! Han är bra han. Sen cyklade jag hem igen för att äta middag. Skulle egentligen ha gått till stan med mamma nu för att handla, men jag fick magkatarr, så jag stannade hemma. Ibland protesterar kroppen och säger att det har blivit för mycket,och då är det bäst att ta en hemmakväll. Det känns bättre nu iallafall, trots att jag inte har tagit någon medicin. Jag tror förresten att jag har blivit immun mot magkatarr-tabletter, för dom hjälper tyvärr inte längre.

Vilket långt inlägg det blev! Nu ska jag roa mig med att göra en önskelista på HM's hemsida, ciao!


Kommentarer
Postat av: f.

alltså, jag insåg precis att jag känner 4 stycken som har 'ihop det' med någon erik...

2008-03-06 @ 21:23:54
URL: http://tusentals.webblogg.se
Postat av: Li

du får börja ta det lugnt karolina! inte kul att få magkatarr.. :(

2008-03-07 @ 11:05:59
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0