Äntligen fredag

Den här veckan har varit riktigt seg och långdragen, men nu är det äntligen helg! Och jag märker att min stavning är lite halvdan idag, så ni får ursäkta eventuella slarvfel. Helgen ska tillbingas i stallet, för ovanlighetens skull. Stalltjänst imorgon och tävling på söndag. Imorgon ska jag:
- Rida Chiwas, kanske hopplektion om vi har tur med vädret
- Puttsa alla grejer till på söndag
- Tvätta min kära pålle
- Longera Cloé
- Prova träns och gjord på prinsessan här ovanför, samt tvätta hennes skitiga svans
- Borsta lillplutten, Nino, den sötaste
 Plus ta ut och sen ta in över 20 hästar, mocka över 20 boxar och fodra 4 gånger. Så jag behöver iallafall inte oroa mig för att få långtråkigt. Snarare bör jag oroa mig för att inte hinna med allting, men men. Ska faktiskt bli skönt att det inte äv tävling för än i april nästa gång. Även om det är jättekul är det skönt att ha någon helg ibland när man bara är hemma och vilar. Sen är det ju dyrt också. Vill inte ens räkna ut hur mycket pengar jag har lagt på C den här månaden. Hopplektioner, hyra, transporthyra, anmälningsavgiften till tävlingar... Men det är värt vart enda öre, jag ska inte klaga. Chiwas är bäst, så är det bara.

Ikväll blir det Så ska det låta/Let's dance. Det ryktas om att min mor har köpt semlor, vilket inte vore alltför otrevligt. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Li

det låter som att du har fullt upp i stallet.. hann du verkligen med allt? ;)

2008-03-09 @ 11:29:33
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0