Watch when the skye falls down

Det finns ett stort problem i mitt liv just nu. Jag kan inte hålla reda på vilken dag det är. Det är verkligen jättejobbigt, jag har noll koll. Idag är det... torsdag? fredag? Det måste nog vara torsdag, för igår fyllde Odil år (GRATTIS GRATTIS GRATTIS, igen) och jag tror att hon fyllde år på en onsdag. Jo, så måste det vara. Alltså, god torsdagskvääll, kära läsare.

Igår var jag ute och sprans tillsammans med Julia. Vi övervägde om vi skulle ta milen, men sen kom vi på att hon skulle tävla idag. Alltså var det inte så bra om hon hade träningsvärk. Plus att det skulle hinna bli mörkt. Och att vi skulle vara typ stendöda när vi kom fram. Det var på det hela taget ganska mycket som talade emot att vi skulle springa milen, så det blev så att vi gick två, sprang tre och gick två igen, sju kilometer sammanlagt alltså. Men nästa gång, då fasen ska vi allt ta milen!

Idag var det stall, jobb, stall igen och friskis som stod på schemat, men tyvärr var friskis inställt när jag kom dit. Jag hamnade här istället, det var ju ganska trevligt det också i och för sig. Imorgon är det också jobb, och på söndag med. Efter det är jag ledig i fyra dagar, det ska bli så himla skönt. Jag hoppas inte att dom ringer och frågar om jag kan hoppa in något, för när dom gör det har jag så svårt att säga nej... Jag vill ju ställa upp, men samtidigt vill jag ha lite ledigt...

Nu ska vi visst äta våfflor, yummie. Tjohej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0