Kaffet är klart i per... park... äsch, i permobilen!

Idag var det studenten med Joanna som gällde. Först gick vi på stan för att leta present till Sahra, som numera är vuxen på riktigt då hon gick ut trean idag. Vi hittade ett fint halsband och en urgullig chockrosa  gosedjurs-dinosaurie som vi köpte till henne. Nere vid Wisbystrand hittade vi henne tillslut, och hon fick en kram och sin present. Efter det satte vi oss för att bada fötterna på bryggan, men det var så långt till vattnet att vi knappt nådde ner. Fick träffa älsklings-odil en stund, det var välbehövligt, henne hade jag inte träffat på länge!

När Joanna och jag cyklade hem bestämde jag mig för att cykla förbi Joakim och säga hejdå, för han ska åka till Hultsfred och vara borta i lite mer än två veckor. Skulle bara vara där en liten stund, men jag blev visst kvar där i några timmar. Sen cyklade jag hem och sen vidare till friskis, där jag knappt orkade med medel för jag var så trött. Det blev ju inte så mycket sömn i natt inte... Och det är med gråten i halsen jag tittar på schemat och ser att det inte finns ett endaste intensiv på hela sommaren, det är sorgligt! Får väl nöja mig med medel, tråk...

Förresten, kika in detta och få ett gott skratt, folks:

http://www.youtube.com/watch?v=xcGqB-Taesc

Och vill ni skratta lite till kan ni ju kolla in Benjamin på svt´s hemsida, I adore him. Det ska jag nog göra lite nu. Puss på er, darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0