Happy Meal blir snart min vardag

Igår var alltså min första jobbardag på McDonalds. Det var fullt upp även om det inte alls var mycket folk, och jag fick nog en liten chock. Jag trodde inte alls det skulle vara så svårt att lära sig kassan och att ta upp beställningar! Jisses vad mycket det var som skulle hållas koll på. Från och till stod jag bara där rätt upp och ner och såg ut som ett frågetecken. Hoppas inte att jag avskräckte några kunder genom att vara en dålig personal. Ikväll är det jobb igen, och jag hoppas att det kommer gå bättre då. Har iallafall suttit och kollat på hamburgarna på hemsidan nu, för att försöka lära mig alla namn. Jag tror nog ändå att det kommer bli riktigt roligt när jag väl har lärt mig allting! Såhär i början är det nog bara att kämpa på och göra sitt bästa, I guess. Det försöker jag iallafall att göra.

Nu ska jag ta mig en cykeltur på sisådär en mil ut till Cloé, som har ett sår som ska tvättas. Ha en bra dag allihopa! (trevlig måltid, välkommen tillbaka!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0