Fröken svår

Idag är inte min dag någonstans. Allt bara går fel, och vad som än händer känns det bara otroligt jobbigt och tungt. Det blåser för mycket, det är först för kallt och sen för varmt, det var jobbigt att fixa lunch, jag börjar jobba imorgon och är nervös inför det, jag har insläppet i stallet, cloé är skadad... Listan kan göras lång, med saker som egentligen inte är några problem alls, men just nu känns de oöverstigliga. Plus allt annat som händer just nu, det tynger ner. Jag tänker inte skriva om det här i bloggen, då jag inte vet vilka som läser. En favorit i repris av det som hände för några år sedan vore ju inte alltför trevligt. Men ja, ni vet ju hur jag är. Ena sekunden på topp, andra på botten. Det är tur att jag har mina flicks iallafall, som kan dra upp mig när jag vinglar på kanten. Usch vilket internt, deprimerande och känslosamt inlägg det här blev då. Suck. Just nu skulle jag verkligen behöva ett riktigt hårt träningspass, så att jag får tankarna på annat håll ett tag. Eller eventuellt en filmkväll med massor av choklad och Titanic. En tycka-synd-om-sig-själv-kväll, gärna tillsammans med någon av mina lovers. Någon som är på?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0